PROGRAM ASMA SUNGE RAJEH

"ASMA SUNGE RAJEH VERSI SUNAN KALIJAGA"

Sunan Kalijaga yang memiliki nama asli Raden Said putra dari seorang Adipati Tuban yang tergolong memiliki ilmu yang linuwih salah satunya adalah Asma Sunge Rajeh Versi Sunan Kalijaga, Beliau adalah seorang Wali terkenal gigih untuk mengakulturasikan Islam ke dalam budaya nusantara.

 KEHEBATAN,KEDAHSYATAN DAN KEAMPUHAN ASMA SUNGE RAJA
Asma Sunge Rajeh adalah merupakan Raja kepada segala jenis Asmak yang merupakan Kunci kepada Segala macam jenis ilmu kesaktian. Dikalangan ahli ilmu hikmah Asma’ Sunge Rajeh dipercayai sebagai raja / mustika dari ilmu kesaktian. Hal ini dikeranakan, bila ilmu ini digunakan dapat mengeluarkan keajaiban khoriqu lil `adat, mengeluarkan daya ghaibnya yang luar biasa diluar kebiasaan hukum alam. Yang mana khasiat dari ilmu ini multifungsi untuk keperluan apa saja tergantung dari niat sang pembacanya. Jadi dengan memiliki ilmu Asma’ Sunge Rajeh seperti telah memiliki ratusan ilmu dengan khasiat berbeza-beza.Kekuatan karomah ghaibnya sangat luar biasa, dan termasuk ilmu langka yang multi fungsi. Ertinya, dapat dipergunakan untuk segala macam keperluan. Didalamnya terkumpul beragam khasiat ilmu kesaktian kelas tinggi,yang terbukti nyata dan dapat diandalkan.Tak hairanlah jika ada yang berpendapat, bahawa memiliki ilmu satu ini bagaikan mewarisi 100 macam ilmu kesaktian yang sangat ampuh. Cukup satu Asma ini,sudah mewakili ratusan ilmu kelas atas yang super dahsyat dengan 1001 kegunaan. Hebatnya lagi, Asma Sunge Raja bersifat siap pakai, dapat langsung difungsikan tanpa perlu ditirakati atau dipuasai terlebih dahulu, serta bukan berbentuk isim, gembolan, benda pusaka,azimat dan semacamnya. Setiap kali diperlukan, cukup dengan mengucapkan beberapa kata khusus yang sangat pendek, singkat dan mudah diingat. Sifatnya pun permanen atau untuk seumur hidup.
Disamping daya ghaib dan khasiatnya yang luar biasa, ilmu ini banyak diminati oleh para jawara/pendekar dan ahli spiritual dikeranakan kemudahan dalam mempelajarinya. Iaitu Asma’ Sunge Raja bersifat siap pakai ertinya dapat langsung difungsikan tanpa perlu ditirakati/diritualkan atau dipuasai terlebih dahulu, serta bukan berbentuk azimat atau benda pusaka atau semacamnya. Setiap kali diperlukan, cukup dengan mengucapkan rafal dari Asma’ Sunge Rajeh yang sangat pendek, singkat dan mudah diingat. Sifatnya pun permanen atau untuk seumur hidup. Bahkan boleh diamalkan oleh siapa saja dari pelbagai golongan usia yang beragam Islam sahaja.